A startup vállalkozások lényege

Nagy divat manapság Startup vállalkozásokat indítani, viszont ez már szinte egy divathullám, és boldog boldogtalan startup-ot akar indítani, akinek csak eszébe jut a cégalapítás gondolata. Ezek az emberek könnyen elfeledkeznek arról, hogy a cégalapítás nem egy egyszerű dolog, és hogy a startup lényege, hogy nagy növekedési potenciálja van a cégnek, és üzleti innovációval rendelkezik. Mindenesetre, ha úgy dönt az ember, hogy belevág, érdemes szakértői segítséget kérni, és nagyon alaposan végiggondolni, hogy milyen kemény a fa, amibe a fejszét bele készülünk vágni…
Startup-ot csak nagy piacokon érdemes hirdetni, pontosan azért, mert dinamikusan kell hogy növekedjen, ezért az első naptól arra kell építened, hogy majd külföldre is terjeszkedj egy idő után. Felelőtlenül semmibe se vágjunk bele. Érdemes jól utánanézni a piacnak, mielőtt egyáltalán nekifogunk bárminek is. Rendes marketingtervezettel kezdjük csak el a dolgokat: gondold végig, hogy ki lesz a vásárlóközönséged, ismerkedj az igényeikkel, hogy nekik mire van szükségük, ne ragaszkodj erőszakosan a saját elképzeléseidhez. A tapasztaltabbak azt mondják, hogy a startup egy teljes állású munka, csak akkor érdemes belevágni, ha tényleg napi 12 órákat beleöl az ember. Óva intenek attól, hogy belevágjunk, ha félünk a kudarctól, vagy ha kétségek merülnek fel bennünk.

Leave a Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük